Przeskocz do treści
Strona istnieje 19 lat 3 miesiące 9 dni 16 godzin i 56 min.

II Międzynarodowe Spotkanie Projektowe – Barrow-in-Furness – styczeń 2017

W dniach 16-20 stycznia w ramach realizacji projektu ELIOT w Wielkiej Brytanii odbyło się drugie spotkanie projektowe nauczycieli z krajów partnerskich (TPM 2). Zostało ono przygotowane przez brytyjską szkołę Furness Academy, która znajduje się w nadmorskim mieście stoczniowym Barrow-in-Furness. Zajęcia odbywały się w nowoczesnym, wspaniale wyposażonym budynku szkoły i prowadzone były przez nauczycieli oraz ekspertów. W niektórych zajęciach praktycznych brali udział angielscy uczniowie. Podczas spotkania nauczyciele uczestniczyli w wykładach, prezentacjach oraz zajęciach o charakterze warsztatowym.

W trakcie pięciodniowych warsztatów uczestnicy zrealizowali następujące zagadnienia:

  1. Teatr i sztuki piękne jako narzędzie rozwijania różnorodnych umiejętności.
  2. Metodologia w zajęciach teatralnych.
  3. Stosowanie technik teatralnych w zdobywaniu wiedzy na temat pieniędzy oraz umiejętności finansowych (zajęcia warsztatowe).
  4. Siła teatru – wspieranie rozwoju osobistego, umiejętności komunikowania się, zdobywania pewności siebie.
  5. Techniki teatralne jako narzędzie uczenia młodych ludzi o pozytywnych wzmocnieniach – jak wzmacniać siebie, jak stereotypy wpływają na naszą samoocenę, co stanowi o wzorze do naśladowania (zajęcia warsztatowe).
  6. Umiejętność prezentowania siebie – jak najlepiej zaprezentować się przyszłemu pracodawcy (zajęcia warsztatowe).
  7. Komedia i przedstawienia komediowe – rozwój umiejętności komunikacyjnych i stosowanie języka z pomocą technik komediowych na każdym poziomie nauczania.
  8. Położenie, okolica, miejscowa ludność – opinie, pomysły i sprawy codzienne młodych w odniesieniu do miejsca gdzie mieszkają (zajęcia warsztatowe).
  9. Łączenie technik teatralnych i muzyki ulicznej jako szansa dla młodych ludzi, aby mogli w sposób twórczy i kreatywny wyrażać siebie poprzez pisanie oraz wykonywanie własnych piosenek (zajęcia warsztatowe).
  10. Planowanie i przeprowadzanie lekcji z wykorzystaniem technik teatralnych.
  11. Formy sztuki i zaangażowania.
  12. Narzędzia do stosowania wobec uczniów, w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Podczas warsztatów w Zjednoczonym Królestwie dokonano również podsumowania, ewaluacji działań projektowych, opracowano materiały potrzebne do realizacji zaplanowanych zadań i ustalono szczegóły dalszej współpracy oraz kolejnych spotkań. Ponadto zagraniczni goście zwiedzili szkołę, miasto Barrow-in-Furness oraz najbliższą okolicę, m.in. okolicę największego w Anglii jeziora o nazwie Windermere wraz z malowniczym miasteczkiem Ambleside.

Kliknij w wybrane zdjęcie aby rozpocząć pokaz

  • 105345 bajtów
  • 113440 bajtów
  • 134208 bajtów
  • 129033 bajtów
  • 103443 bajtów
  • 98352 bajtów
  • 103903 bajtów
  • 112853 bajtów
  • 53029 bajtów
  • 110554 bajtów
  • 130234 bajtów
Skrypt galerii pobrany z itporady.pl
został dopasowany do naszych potrzeb.